.

tisdag 28 december 2010

150 dagar kvar

Dagens träning blev en riktig urladdning.
Jag har som tidigare nämnts haft vissa problem med snön/halkan och sökte mig därför inomhus för dagens fartlek.

Figurens "slow" kan ni bara ignorera, för idag hade jag obegränsad energi och körde på utan minsta tecken på uttröttning.. Kunde fortsatt i all oändlighet (som det kändes efter 12 km i alla fall.)

Enda orsaken till att jag slutade var att jag överskridit programmet med ett par km och insåg att det kommer en morgondag även när man befinner sig i paradiset.

Imorgon ska jag prova hur cirkelträningen är här i Höganäs :-)

4 kommentarer:

  1. Fint att det känns bra =) Ja, det gäller att spara sig till nästa dags träning.

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med mycket energi! :)
    Jag har blodgrupp 0 och inte AB, tänkte du kostrelaterat?
    Har hört att man kan äta efte sin blodgrupp med. Men jag tål det mesta fast väljer nu som sagt att avstå från viss produkter och kan säga att bara fyra dagar senare känner jag mig mkt piggare :). Kram

    SvaraRadera
  3. Det är just de där passen man eftersträvar hela tiden! Klokt att du slutade när det var som bäst! Då kommer det att smaka mer. :-) Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  4. Adam: Ja det gör ju det.
    Jag körde cirkelfys dagen efter, och igår och idag har jag haft en otroligt fantastisk träningsvärk.

    Emilia: Låter bra att du är bättre!

    Ingmarie:
    Gott nytt år på dig med!
    Jag tror och hoppas på många och stora framsteg!

    SvaraRadera