.

onsdag 29 september 2010

Morgonjogg

För att bevisa för mig själv att det inte är något fel på mig stack jag ut en tur i morse, innan familjen vaknade.
Det var helt surrealistiskt att ge sig ut på Malmö Golfklubbs stigar i mörker. Efter en stund började det ljusna och mina steg kändes säkrare.

Jag kutade på i snabbt tempo, och hjärtat jobbade på utan problem.
Nu lämnar jag det här bakom mig och fokuserar framåt.
Om det nu är helt normalt att hjärtat slår som en kyrkklocka, så får jag försöka leva med det.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Strandlodsvej,Köpenhamn,Danmark

2 kommentarer:

  1. Morgonjoggar är underbart. Synd att jag alltid glömmer bort det bara :)

    SvaraRadera
  2. Håller med helt och hållet :-)

    Ska försöka komma ihåg det med i framtiden.
    Hela dagen igår gick jag i ett lyckorus, och hade absolut inget problem att somna!

    Tror att det gäller att planera så att alla kläder är framlagda, och klockan är ställd i rätt tid, annars är det lätt att det blir Snooze istället:-)

    SvaraRadera