.

måndag 13 september 2010

Go känsla

Dagens 15 km gick precis så som jag hade tänkt.
Daniel tipsade om att jag skulle köra helt utan att titta på tiden, och det gjorde jag faktiskt idag.
Eller, jag småkikade nog emellanåt, men man kan ju inte vänja en gammal hund att sitta direkt.

Tänkte mycket teknik, och det var nog det som gjorde att jag inte hade ont någonstans när jag stannade.
Det var väldigt längesedan det kändes så positivt.

Det blev en runda från Bernstorp till Arlöv - Åkarp - Hvilan och sedan tillbaka till Bernstorp via Arlöv.

Efteråt tog jag en välbehövd Röd Meny hos Pølsemannen vid Hornbach:-)

2 kommentarer:

  1. Kul att det känns så bra för dig, det ska ju vara skönt att springa. Som jag skrivit innan så är det också roligt att du springer i mina barndomstrakter. Gillar avslutningen hos Pölsemannen :))

    SvaraRadera
  2. Jo, Jag bor ju på Valdemarsro, så det är ju naturligt att söka sig ut mot Sunnanå när man vill springa lite längre.
    Det är väldigt mysigt att passera de små byarna där ute.
    Börjar hitta så smått, men jag utforskar fortfarande:-)

    SvaraRadera