.

fredag 18 februari 2011

Vuxen?

Nej vuxen tror jag aldrig att jag blir, men kronologiskt är jag numera 40 år, sedan snart ett dygn.
Det känns rätt ok, med tanke på att jag inte har mått så här bra i hela mitt liv!

Firandet startades redan igår när jag avslutade en skön spinning på Sats City hos Katarina.

Trots vissa tekniska problem lyckades hon pressa oss alla till det yttersta, med gälla tillrop och uppmaningar att ge allt..(hela tiden!?!).
När allt var över hade jag verkligen gett så mycket som jag kunde, och kände hur min höft sakta hade vaknat till liv!
Som grädde på moset blev "alla som inte fyller 40 i morgon" beordrade av sina cyklar när passet var slut.
Kvar satt jag och undrade om jag skulle plågas ytterligare eller vad som nu skulle hända?

Jag fick en fin liten present, och kände att jag nu hade avslutat mitt liv som 30+ på ett riktigt bra sätt :-)

Upplevelsen av spinning var mycket positiv och jag lägger till det som en del av mitt stora rehab/njutnings/vardagspussel!

Min 40-årsdag har varit mycket stressig, men härlig och underbar på alla sätt.
Imorgon kommer släkten hit till sommarhuset, och ett intensivt festande tar vid.
Hoppas att jag hinner trycka in lite träning mellan tuggorna:-)



4 kommentarer:

  1. Grattis och välkommen i klubben :-)

    SvaraRadera
  2. Där ser du bara för att du ratat spinning en gång så ger man det en gång till så fastnar man....

    Hoppas du haft en härlig födelsedag!!!

    SvaraRadera
  3. Piratfarsan - Tack, trevligt att vara med i en klubb :)
    BoelMaria - Tack !
    Linda - Du hade rätt.. Jag hade fel ;) Födelsedagen var underbar!

    SvaraRadera