.

fredag 4 februari 2011

Vinn en startplats i Malmömilen 2011

Eftersom jag är anmäld till Malmömilen i sommar, och dessutom har information om loppet på bloggen har arrangörerna varit snälla nog att förära mig ett "Värdebevis gällande en startplats".
Just nu är värdet 160 kr, men anmälningsavgiften stiger gradvis och efteranmälan kostar 290 kr.

Klasserna är:
Herrar Tävling
Damer Tävling
Herrar Motion
Damer Motion

Jag skänker bort värdebeviset till en av mina läsare!
Maila mig på thom_fubar(a)yahoo.se om du är intresserad.
Är det många om budet ber jag mina döttrar dra lott!

Deadline är nu på onsdag 9 feb. 18.00.

Arrangören är Isevent som också arrangerar det trevliga Kåsebergaloppet.
Läs mer om Malmömilen här: http://www.malmomilen.se/

3 kommentarer:

  1. Bra att du påminde; nu har jag också anmält mig!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt BoelMaria!
    Hoppas att det blir riktigt många deltagare! :-)

    SvaraRadera
  3. Hej,
    får jag avra med i utlottningen? har inte registrerat mig men läser bloggen då och då :-)

    SvaraRadera