.

söndag 13 februari 2011

Alla hjärtans löpning/gymning

Idag var det dags för ett gemensamt träningspass med efterföljande brunch.

Denna gången var det långpass planerat, men av någon anledning är några av deltagarna halta och lytta (bl.a. undertecknad).
Lösningen blev att dela upp gruppen. För oss som inte kunde springa (Jag och Sofie) blev det lite löpskolning och gym under Katarinas överinseende.
Eftersom jag mest tränar själv, var det jättekul att ha sällskap och någon som berättade för mig vad jag skulle göra.

Måste säga att SATS i Västra hamnen har grymma lokaler. Det kände lite som att komma in på en Country club, rymligt och mysigt. Och idag till på köpet nästan folktomt, precis som jag gillar det.

Resten av gruppen kom ut på en bra tur i det fina men kalla vädret.
Vissa valde att hoppa i havet, men jag valde i stället att utnyttja Sats fantastiska faciliteter.

På Kallis åt vi sedan en förvånansvärt god och prisvärd brunch och fick en trevlig stund tillsammans.
Det vackra vädret gjorde nog att många andra kommit på iden att käka där, för det var knökfullt men mysigt!
Tack för en trevlig dag allihop :-)





- Posted using BlogPress from my iPhone

10 kommentarer:

  1. Tack för trevligt sällis! Nästa gång ska vi också vara i springbart skick. Så de så! Iväg med dig och testa lite spinning så länge, så får du lite snurr på hjärtat medan du löpvilar.

    SvaraRadera
  2. Det som inte gör ont ser som jag sa "mjukt och lätt" ut.
    Nu är det bara två veckor till nästa drillning. Sara är grym på löpskolning och löpstryka, du kommer gilla det!
    Det är trist att vi är skadade, men det var kul med sällskap idag:)

    SvaraRadera
  3. Tack för idag Thomas! Hoppas vi springer ihop nästa gång!

    SvaraRadera
  4. Vad trevligt ni verkar haft det =)

    SvaraRadera
  5. Härligt att läsa! Nästa gång vill jag vara med!

    SvaraRadera
  6. Kul!
    Jag brukar träna på sats i västra hamnen men gillar nog bäst sats inne på entré :)

    SvaraRadera
  7. Anna (Orka mera):
    Tack för trevlig sällis själv! Spännande med spinning! Erfarenheten säger ju att den gör underverk :-)
    Katarina: Tack för coachningen! Inspirerande att träna med dig! Ser redan fram emot nästa gång:-)
    Mikael: Jättekul att ses! Om höften vill är jag med nästa gång, håll tummarna!
    Daniel: Alltid lika trevligt att ses, nästa gång hoppas jag slippa att hela tiden urskulda mig för att inte vara med!
    Adam: Det var verkligen jättetrevligt, nästa gång får du hänga med!:-)
    Ingmarie: Du var verkligen saknad! Nästa gång kör jag upp och hämtar dig om inte tåg eller flyg funkar!
    Cissi: Sats är verkligen exklusivt, fast jag trivs också mycket bra på Friskis där jag vantligtvis brukar träna. Entre ser mysigt ut tycker jag, åtminstone det man ser nere från gatan :-)

    SvaraRadera
  8. Verkar som du fick en riktigt bra helg trots lite krämpor. Måste verkligen se till att vara med på någon av dessa "bloggträffar" framöver. Man blir ju lite avundsjuk :)

    SvaraRadera
  9. John: Det var en helt underbar helg!
    Nästa gång får du haka på :-)

    SvaraRadera