.

onsdag 18 augusti 2010

Seg

Jag försökte mig på ett långpass i måndags men fick sluta efter 8 km.
Antagligen var det urladdningen från lördagen som spökade.
Benen är dock helt ok, men jag kände mig lite småsjuk, med svullen hals och ingen större lust att springa.
Det blev en lång promenad hemåt istället.

Idag mår jag bättre och tänker försöka mig på mitt första egentliga intervallpass.
Tusingar i 4:00/km är mitt mål, 5-10 st.
Jag har aldrig försökt att springa så snabbt så jag har ingen aning om jag klarar av det.

Vi får väl se..

2 kommentarer:

  1. Ser att du springer i mina gamla hemtrakter. :) Den där långa raksträckan bakom Sunnanå är inte speciellt inspirerande ;) fast det blir lite bättre när man kommer upp till Sallerupsdammarna :)

    SvaraRadera
  2. Nej det kan man inte säga, men det är rätt lite trafik där, så det är väl ok, när man inte känner för att slåss med bilarna i stan.
    Synd att jag gillar asfalt bäst när jag bor så nära Bulltofta.
    Bäst är annars landsvägslöpning.. tycker jag:-)

    SvaraRadera