.

lördag 21 maj 2011

Taggar ner

Dom säger att tar ca. 10 år att bygga upp en kropp.
Det verkar stämma på mig, så jag räknar med att kunna kuta på max när jag rundar 45 ungefär.

Den senaste tiden har allt gått väldigt fort, för fort verkar det som eftersom min höft har börjat gnälla igen. Inte som förra gången när jag körde den helt i botten, men tillräckligt för att jag och Coachen skulle lägga om programmet.
3 löppass blir 2 och alternativ träning återupptas.

Det kommer att bli mycket Spinning, Cirkelfys och Cirkelgym.
Det sistnämnda provade jag för första gången igår, och det gav verkligen mersmak. Det är ungefär samma som cirkelfys, fast med maskiner, och fokus på vanlig muskelstyrka istället för bålstyrka. En kort stund på varje station och sedan vidare till nästa.





Dessutom ska Naprapaten få lov att känna och trycka lite till.. Får se om vi hittar felet denna gången.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Rättarevägen,Lerberget,Sverige

4 kommentarer:

  1. Skynda långsamt ;) Hur har det gått med förkylningen?

    SvaraRadera
  2. Sara - Den är puts väck! Antar att det var stressymtom med tanke på allt som pågått de senaste veckorna. Nu känner jag mig pigg!! Det blir spinning i morgon bitti :-)

    SvaraRadera
  3. Låter som ett förnuftigt upplägg. Jag märker själv att jag fuskat mycket med styrkan och ska börja ta tag i den redan på måndag. Kör hårt!

    SvaraRadera
  4. Adam - Ja, det är så olika hur mycket man klarar av.. jag verkar falla ihop som ett korthus när jag inte tränar alternativt!

    SvaraRadera