.

söndag 10 juli 2011

Lungorna..


I fredags fick jag nog av att sitta och rossla och gick till vårdcentralen.
Jag misstänkte jag en halsinfektion men det visade sig vara lunginflammation.

Det vanliga är väl att det är pneumokocker som orsakar lunginflammation men i mitt fall är det någon annan bakterie som hittat ner i vänsterlungan.
Sjukdomsförloppet är långsamt och ger inte så våldsamma symtom, utan mer utdraget och irriterande.

Så all träning är utesluten minst en vecka.
Totalt kommer jag att vara borta från träningen i 10-12 dagar vilket ju inte känns så kul.
Men jag har ju inget val, och för första gången på länge känner jag ändå inte den minsta lust att träna.

4 kommentarer:

  1. Surt - sommar och allt, som det är. Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Usch och fy ännu en gång. Vilka elakingar att komma till dig!Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Ingmarie - Ja det är verkligen inte kul.. nu när jag är hel igen vill jag kunna kuta!

    SvaraRadera