.

söndag 24 juli 2011

Himma igen

Idag lämnade jag och "barnen" det något regniga paradiset för en vecka hemma i vardagen.
Mitt jobb är så att jag sällan kan vara ledig över månadsskiften, så i morgon blir det till att dra till Köpenhamn igen.

Jag och Hanna kastade in packningen och skyndade oss till gymmet.
Dom stänger 18.00 men vi lyckades ändå få till 1:45 av träningsglädje.

Vi värmde upp ordentligt både på cykel, löpband och roddmaskin.
Sedan körde vi friskt på nästan alla maskiner i hela gymmet :-)



Jag kunde t.om locka upp henne på en runda på löpbandet.




Starka vader behöver man både som löpare och Cheerleader.



Vet inte hur många timmar i veckan som Hanna tränar på sina "Toetouches".. men det är rätt många.

4 kommentarer:

  1. Aha! hur många pullups och dips??

    SvaraRadera
  2. Andrej - Hehe.. Vem räknar? Jag kör det tyvärr inte så ofta, men jag tror det blev 6 på varje:-)

    SvaraRadera
  3. Inspirerande bilder! Och kul att ni verkar träna så mycket tillsammans.

    SvaraRadera
  4. Boel - Tack, Hanna och jag tänker lika och hon gillar att träna lika mycket som jag. Det är faktiskt jag som brukar fråga om det inte snart är dags att åka hem :)

    SvaraRadera