.

onsdag 23 mars 2011

Visst är jag sjuk..

Antingen är jag sjuk, eller så har jag glömt en bulle i halsen

Jag åkte hem från jobbet efter lunch idag. Halsen är rejält irriterad, jag fryser och kroppen värker.
Redan på gårdagens cirkelfys märktes det att jag inte var helt hundra, men man hoppas ju alltid att det ska vända.
Så kvällens puls-spinning är inställd(som jag sett fram emot hela veckan).

Istället blir det soffläge, och en och annan chokladbit:o
Kanske lite vila gör susen:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

9 kommentarer:

  1. Trisst! Krya på dig! Jag har lite känningar under knät, så det blir Voltaren och soffläge även för mig.

    SvaraRadera
  2. Usch, inget kul att vara sjuka, krya på dig. Och du kan vara lugn, jag tränade för dig också ikväll (kan jag gå img är jag glad... :)

    SvaraRadera
  3. Vila o ta det lugnt. Krya på dig

    SvaraRadera
  4. Men hallå! Nu får ni väl ändå ta och ge er! Jag tror inte att jag besökt en enda träningsblogg den senaste månaden utan att det är sjukdom både hit och dit.

    Ni måste ju förstå att oddsen mer och mer talar emot mig!?! Helt plötsligt är det jobbigt att vara frisk :)

    SvaraRadera
  5. Adam - Var försiktig med det där voltarenet... tycker aldrig att det hjälper. Det får mig mest att må pyton!

    Hannas Mamma - Vad bra att du tränade för mig med, jag tyckte nog att jag hade lite oförklarlig träningsvärk när jag vaknade :-)

    Johan Nilsson - Tack, nu har jag tagit det lugnt i snart 2 dygn och det börjar rycka i benen. Undrar om jag inte kan smyga mig ut på en runda i kväll:-)

    John - Hallå hallå! Alla verkar vara eller ha varit sjuka den senaste tiden. Men du käkar ju LCHF, och enligt Fettdoktorn blir man ju inte sjuk då.. Så jag tror du klarar dig :-)

    SvaraRadera
  6. Håller tummarna att du blir frisk snart!!! Men dra igång träningen i ett mycket lugnt tempo.... Det var seeeeegt att komma tillbaka.
    Det är inte bra för träningsmoralen när träningskompisar blir sjuka och uteblir :-O ;-)

    SvaraRadera
  7. Aj då! Krya på dig.....!

    SvaraRadera
  8. Linda - Jag är ledsen att jag fick ställa in spinningen, men vi kör järnet nästa gång istället :-) Jag tror nog inte att det är problem med din moral.. du kör ju dubbelpass på dubbelpass! :-)

    Jenny - Tack, jag ska göra mitt bästa :-)

    SvaraRadera
  9. Urk! Krya på dig! Och John, JAG är frisk och du har gjort avtryck på min sida. :-)

    SvaraRadera