.

måndag 22 augusti 2011

Mosig

Det är inte utan att man är rätt mosig så här när man kommit hem från semestern.
Hjärnan blev nog överkokt i den 44 gradiga värmen... får nog kyla ner den så att jag kan komma igång att jobba ordentligt.




Jag måste säga att jag blev helt såld på att kuta barfota på stranden.
Redan efter 2 * 4 km märktes det stor skillnad i fötterna.

Senor, vader ja hela paketet gillade verkligen behandlingen.
Jag känner mig otroligt stark och funderar nu på hur jag ska kunna fortsätta denna sortens träning.

Frågan om det var det där med att vara barfota som var så himla bra eller det var kombinationen av sand och barfota?

3 kommentarer:

  1. Testade detta i somras
    Jag fick blåsor under fötterna samt gillade inte den där lutningen på stranden.
    Testa fivefingers, kanske ngt för dig?

    SvaraRadera
  2. Kanske läge att rådfråga coachen?

    Välkommen hem igen!

    SvaraRadera
  3. Johan - Hade det inte varit för värmen hade jag nog kunnat kuta hur långt som helst. Jag sprang precis ovanför lutningen där det var lagom fuktigt. Sanden var enligt uppgift 65-75 grader, så det gäller att inte stannat upp:-)

    Daniel - Tack! Känslan sitter i länge..
    Självklart ska jag fråga coachen om råd!

    SvaraRadera