.

lördag 22 september 2012

Sjuk

Jag konstaterar att lite vila är mumma för ryggen.

Vid senaste Kiropraktorbesöket visade mätningen 93%(Av vad man nu mäter).. När jag var där första gången var det 62%.
Det är en sorts apparat som man drar längs med ryggraden och får fram hur mycket låsningar och spänningar som finns.

Statistiknörd som jag är måste det ju betyda något bra:)


Men någon halvmara blev det inte idag.

Jag har känt i ett par dagar att jag hade något i kroppen, men hoppades att min intensiva d-vitaminbehandling och vila skulle hjälpa

Kanske var det kroppen som spontant gav sig själv feber för att slippa de 21,1 kilometrarna.



4 kommentarer:

  1. Kroppen kanske är smartare än man tror?;)

    Men ärligt talat, den där apparaten låter mkt flummig!...

    SvaraRadera
  2. Visst är den flummig.. men efteråt visar han en massa på skärmen som ser rätt trovärdigt ut?
    Viktigast är att jag blir bättre iaf :-)

    SvaraRadera