.

torsdag 26 januari 2012

Tillbaka

Mer än en vecka sedan mitt senaste löppass och hjärtat har känts bra igen i ett par dagar.
Jag hade dessutom en hel del träningsvärk i benen efter ett vibrationsträningspass i förrgår, men det kändes bra att passa på att springa idag när jag kunde få lov att göra det i dagsljus.

Målet var att ta det lugnt och bara känna att kroppen mådde bra.
Det gjorde den, och sakta men säkert började jag att öka takten...
Att det ska vara så attans svårt att hålla samma tempo hela vägen?

2 kommentarer:

  1. Jag är likadan (även om det skiljer i tempo). Jag tänker: "Nu S.K.A. jag köra ett lugnare pass. Ändå tar jag ut mig till nästintill max. Varför är det så svårt att ta det lugnt och fint?? :-P

    SvaraRadera
  2. Ja, det övergår mitt förstånd:) Antar att det handlar om hormoner kombinerat med flyktinstinkten?

    SvaraRadera